joi, octombrie 23, 2008

Mall de 7 milioane Euro la Husi

Unul dintre cei mai importanti investitori în domeniul imobiliar din România, a derulat la Husi cel de-al doilea eveniment din seria « Brandul local, un pas înainte », parte a unui proiect amplu menit sã sustinã evolutia mãrcilor locale. În Husi, RED dezvoltã proiectul Cadran, un mall multifunctional de dimensiuni mai reduse, care va include si activitãti complementare, cum ar fi salã de gimnasticã, birouri, cabinet medical. Investitia pentru acest centru comercial se ridicã la aproximativ 7 milioane Euro.

Proiectul “Brandul local - Un pas înainte“ a debutat la Brãila în data de 18 septembrie si a fost primit cu succes de cãtre comunitatea localã de afaceri. Husiul este al doilea oras din seria ce va continua cu Marghita, Satu Mare, Slobozia si Miercurea Ciuc.

“Lansãm aceastã dezbatere pentru cã avem încredere în puterea brandurilor românesti. Astfel sperãm sã contribuim la evolutia comunitãtilor în care desfãsurãm proiecte. Domeniul imobiliar este recunoscut ca fiind un catalizator pentru dezvoltare. Dar nu oricum: cu gândire strategicã, cu valorificarea traditiei si experientei si armonizarea cu evolutiile moderne. Acestea sunt ingrediente importante pentru brandurile locale“, a spus Christian Hiver, Director Paladin Management, divizia de marketing a grupului RED. Conferintele din seria “Brandul local - un pas înainte“ se adreseazã retailer-ilor locali si oferã oportunitatea de a afla rãspunsul la întrebãri importante privind evolutia afacerii în mediul de business reprezentat de centrele comerciale moderne si mall-uri. O altã temã abordatã de conferintã este legatã de posibilitatea transformãrii afacerii personale într-un brand puternic care sã permitã întreprinzatorului local extinderea regionalã si nationalã. Astfel, invitatii conferintei detaliazã multiple aspecte legate de brandul de retail, de la definitii si rol la modalitãti de gestionare si promovare.Principalul argument al acestui proiect este reprezentat de contextul actual al pietei. Constructia profundã a unui brand, care sã tinã cont de marcã, dar si de ambalaj, nume sau spatiul în care opereazã sunt elemente importante pentru o pozitionare de succes a retailer-ilor. Conferinta a fost sustinutã de Cristian Nistoreasa, General Manager la Wilson Learning, companie internationalã de training, Dragos Pâslaru, Director General al GEA Strategy & Consulting si de Christian Hiver, Director Paladin Management, divizia de marketing a grupului RED, fiind totodatã prezentate povesti de succes ale mãrcilor locale, precum Secuiana si Mondex. La conferintã au participat, de asemenea, primarul municipiului Husi, Ioan Ciupilan si Ovidiu Savu, Sef Birou Cooperare Externã - Agentia pentru Dezvoltare Regionalã Nord Est. Conferinta “Brandul local - un pas înainte“ a fost deschisã, gratuit, tuturor oamenilor de afaceri din zona Vaslui - Bacãu - Iasi - Neamt, precum si reprezentantilor media.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: