vineri, octombrie 31, 2008

Escrocherie cu motorinã


DSCN7503.jpgAMÃGEALÃ A crezut cã achizitioneazã 400 litri de motorinã la un pret... chilipir curat, însã, dupã ce a achitat peste 13 milioane de lei vechi vânzãtorilor de ocazie, si-a dat seama cã în fiecare dintre recipiente nu se aflã decât apã coloratã cu putinã motorinã deasupra! I s-a întâmplat unui husean, care este convins cã cei care i-au „tras teapã“ lui sunt organizati într-o retea, gata sã însele astfel tot mai multi oameni, mai ales din mediul rural.

CHILIPIR I-au vândut 400 litri de apã coloratã în loc de motorinã, la un pret de 3 lei ! I s-a întâmplat unui husean în vârstã de 37 de ani, care a scos din buzunar, în urmã cu câteva zile, peste 13 milioane de lei vechi, pretul cerut de comerciantii ambulanti pe chilipirul în cauzã. Omul, posesor al unui tractor, a fost contactat de o tertã persoanã, care i-a sugerat sã ia „marfã“ de la.. doi bucuresteni. „Lucrurile au stat asa: pe mine m-a sunat un om foarte serios si mi-a spus cã are niste bãieti care au motorinã ieftinã si vor sã o vândã. M-am convins apoi cã nu e vinovat cu nimic, pentru cã nici el nu stia ce fel de motorinã vindeau cei doi. A venit la mine la poartã douã persoane, cu un Logan Break albastru, cu numnãr de Bucuresti. Unul era soferul, care îi spunea celuilalt „domnul inginer“. Am vorbit, mi-a spus cã 3 lei vor pe litru. Mi-a pãrut bine, cã la Peco e mai scump. Mi-a dat 40 de litri pe loc, care era foarte bunã si a spus cã se mai duce undeva sã mai aducã restul de 400. Am vrut sã le plãtesc cei 40 de litri, dar au spus cã nu, sã le dau tot deodatã. Au venit înapoi, cam peste 3 ore si au adus, tot în bidoane de 5 l, motorina. Eu am scos banii, le-am dat si deja începuse sã mã întrebe dacã nu vreau ciment, cã îmi aduc ei, peste 3 sãptãmâni. Am spus cã da, ne-am si prins la discutii“, povesteste huseanul pãcãlit. Nici trei sferturi de orã n-au trecut si acesta sustine cã si-a dat seama de înseciune. „Am încercat sã rãstorn motorina într-un butoi si am observat cã e apoasã, doar putin pe gâtul bidonului având de fapt motorinã“, spune huseanul. Zadarnic a încercat sã se foloseascã de masina personalã pentru a-i ajunge din urmã, cã hotii fugise. Reclamatie la Politie nu a fãcut pânã acum de jenã, spune el, însã a luat legãtura cu politistii de la „Rutierã“, cãrora le-a deschis masina si persoanele de care a fost înselat.

Semnalmentele vânzãtorilor de apã coloratã!

Cel înselat recunoaste cã s-a lãsat cam usor pãcãlit, însã dã toate detaliile despre cei doi „comercianti“. „Unul, cel care era sofer, vorbea moldoveneste, ca noi. Celãlalt însã, avea accent de Bucuresti. Vã pot spune cã avea un defect fizic, era cocosat. Cred cã e important de stiut. Loganul era albastru, cu numãr de Bucuresti. N-am retinut decât cã era de Bucuresti. Dacã îmi venea în cap sã sun imediat la Politie, poate bloca iesirea la Crasna. Dar eu am spus cã poate îi ajung eu din urmã. Cred cã vor mai veni pe aici. Dacã m-a amãgit pe mine, atunci cred cã pe la tarã, unde lumea are tractoare si se bucurã la motorinã ieftinã, vã dati seama ce fac“, a mai spus huseanul pãcãlit.

0 comentarii: