miercuri, octombrie 01, 2008

Politistii huseni, în cãutarea chiulangiilor

elevi_chiulangii.jpgACTIUNE De câteva zile, politistii huseni au luat cu asalt barurile din preajma tuturor scolilor municipiului Husi, trecând la verificãri aprige si în rândul tinerilor gãsiti în parcul „Alexandru Ioan Cuza“. Actiunea acestora este pusã în seama unui program special de combatere a absenteismului în rândul elevilor.

SURPRINSI „Am întârziar la orã“, „am fost la medic, pentru cã mã durea capul” sau “am uitat sã-mi scriu tema” sunt doar câteva dintre motivatiile pe care politistii aflati în actiune în aceastã sãptãmânã le-au auzit de la elevii „rãtãciti“ prin baruri sau prin parc, în timpul orelor. Ieri, politistii de proximitate au fost prezenti în parcul „Cuza“, unde au gãsit elevi care „uitaserã“ sã ajungã la ore, dupã momentul de relaxare din spatiul verde al zonei. „Pur si simplu, dupã ce i-am identificat, si am vãzut cã apartineau de la ambele licee, Cuza Vodã si Colegiu Dimitrie Cantemir, am spus cã trebuie sã iau legãtura si cu conducerea scolii. Mi-au spus motivatii copilãresti, pe care eu nu le-am crezut. Toti cei patru elevi erau de clasa a XII-a. Am vorbit cu profesorii lor si le-am pus în vedere sã aibã mai multã grijã la prezenta lor la ore”, a precizat agentul sef Marin Gabriel. Acesta a mai spus cã, pe lângã Compartimentul Politiei de Proximitate, mai efectueazã actiuni în acelasi scop (combaterea absenteismului în rândul elevilor) si Compartimentul Sigurantã Publicã si Patrulare.

Husul, un oras cu oameni cuminti!

LAUDE “Împreunã cu ceilalti colegi de la ordine Publicã am initiat aceaste actiuni, dupã o recomandare de la nivelul Ministerului, care a fost respectatã în marea majoritate a oraselor. În fiecare din punctele de alimentatie publicã din zona scolilor am organziat descinderi, dar am observat cã, cel putin în orasul nostru, nu sunt foarte multe cazuri de elevi problemã. Fiecare scoalã îsi are un numãr de copii cu anumite carente în educatie, dar ne putem bucura de faptul cã Husul este un oras cu tineri linistiti. Eu i-am întâlnit în parc, în pauzã, pe liceenii nostri si sã stiti cã m-au ascultat când le-am vorbit despre delicventa juvenilã. Husul, pot sã spun din experintã, este un oras cu oameni cuminti si civilizati, în marea lor majoritate“, a mai spus agentul sef Marin.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: