marți, septembrie 30, 2008

Primarul Husului îi trimite pe politistii comunitari la pãzit morminte!

jan_ciupilan15.jpgMÃSURI Primarul Ioan Ciupilan a dispus ca paza cimitrului „Sfântul Toma” sã fie asiguratã,m de acum înainte, de cãtre politistii comunitari ai Husului, dispozitia fiind datã ca urmare a solicitãrii adminitratiei obiectivului de a angaja doi paznici la obiectiv. „Am solicitat, dar domnul primar mi-a spus cã, din cauza lipsei de fonduri, mai bine ar fi sã pãzeascã Politia Comunitarã cimitirul. M-am adresat conducerii Comunitarilor, care au spus cã se reorganizeazã, vor vedea cum se programeazã si ei, si vor asigura paza în urmãtoarea perioadã”, a declarat Dumitru Blesneag, administrator. Cu toate acestea, se pare cã în ultimele zile, nimeni nu s-a mai îngrijit ca accesul în cimitir sã fie supravegheat, fapt pentru care ieri, s-a si înregistrat o primã reclamatie. „Astãzi (ieri, n.r.) am vãzut cã o coroanã pe care am dus-o la mormântul sotiei mele, pe care am dat destui bani, nu mai este. Am dus-o joia trecutã si astãzi, câd am mers acolo, am vãzut cã nu mai este”, a reclamat conducerii cimitirului, huseanul Vasile Enache, 85 de ani. Administratorul Blesneag confirmã si el faptul cã, uneori, se mai întâmplã ca din cimitir sã mai disparã unele obiecte. „Mai sunt reclamatii cã a dispãrut nu stiu ce placã de marmurã sau alte asemenea obiecte funerare, dar destul de rar. Ar trebui asiguratã o pazã mai bunã, este adevãrat, si sper ca Politia Comunitarã sã facã asta“, a mai spus administratorul Blesneag.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: