joi, septembrie 04, 2008

Si-au manifestat simtul civic, iar Adevãrul de Vaslui i-a premiat

CASTIGATORII.jpgNOROCOSII Cei trei câstigãtori ale premiilor puse în joc, la finalul campaniei «Husul se modernizeazã» au primit ieri aparatele de aer conditionat, încântate cã, desi nu au participat decât cu douã sau trei pliante completate, au avut sansa sã fie alesi dintre cei peste 2500 de participanti.

ÎNMÂNARE Cel putin în cadrul acestei extrageri, doamnel e din Husi s-au dovedit foartre norocoase. Cele trei pliante câstigãtoare au fost trimise de trei femei, toate cu vârste peste 40 de ani. Premiul, a spus Maria Arion, mi-a adus o mare bucurie. Eu am completat un singur bilet si nora mea, Daniela, a pus mai multe. Eu însã, am câstigat. Mai mult, Maria Arion se declarã o norocoasã din fire, pentru cã a mai câstigat la diverse concursuri. Mihaela Bãlãuntescu a câstigat, de asemenea, un aparat de aer conditionat si cu greu a fost convinsã la telefon, când i s-a comunicat rezultatul extragerii, cã anume ea este una dintre cele 3 persoane norocoase. «Am spus cã este o farsã. Eu am pus doar douã bilete sau trei si niciodatã nu m-as fi asteptat. De aceea, când m-ati anuntat, am stat mai mult pe gânduri si cu greu am acceptat ideea. Niciodatã nu am câstigat nimic si poate de aceea. Le multumesc foarte mult celor care au avut aceastã idee. Mi-e util si abia astept sã îl montez”, a declarat Mihaela Bãlãuntescu. Violeta Rusu a fost cea de-a treia câstigãtoare a aparatului de aer conditionat, prezentã la momentul înmânãrii premiilor.

«Vrem modernizarea pietii agro-alimentare si amenajarea unei parcãri subterane»,

CERINTE Mesajul Mariei Arion, strada calea Basarabiei, a avut urmãtorul continut: «Modernizarea pietii agro-alimentare si amenajarea unei parcãri subterane», a cerut câstigãtoarea. Ajutorul social sã se mãreascã, pentru cã nu ajung bani pentru medicamente; vrem un parc curat, reabilitarea apei în oras, modernizarea halei si a pietii, curãtenie pe strãzi, liniste seara în oras, a cerut Violeta Rusu. Mihaela Bãlãuntescu s-a dovedit a fi o sustinãtoare a actiunilor cu caracter cultural din oras: “Doresc organizarea diferitelor concursuri de carte, poezie, picturã, muzicã, motociclete, biciclete”, a cerut huseanca.

“Eu cred cã acum mesajul meu va ajunge unde trebuie»

Mihaela Bãlãuntescu a tinut sã facã unele precizãri persoanle în context. Ea a spus cã principala satisfactie a câstigãrii acestui premiu este faptul cã mesajul ei va fi auzit de cãtre politicienii si autoritãtile locale. “Eu cred cã acum mesajul meu va ajunge unde trebuie si vã multumesc pentru cã ne-ati dat sansa sã ne facem cunoscutã opinia. Dacã nu era campania asta, mai greu poate puteam sã le spun oamenilor politici si celor de la Primãria localã cã este momentul sã sustinã un pic si cultura. Eu scriu cãrti si mã intereseazã dezvoltarea culturii, a tot ceea ce tine de aspectul acesta», a declarat Mihaela Bãlãuntescu.

0 comentarii: