miercuri, septembrie 24, 2008

Mortul, chemat sã-si facã buletin!

D-ALE POLITIEI! O familie din Husi a avut parte, zilele acestea, de un adevãrat soc în momentul în care a primit o citatie din partea Politiei Husi, prin care i se cerea sã se prezinte de urgentã la sediul institutie împreunã cu.. fiica lor, Ana Maria, moartã de aproape 20 de ani! Motivul pentru care Politistii doreau întrevederea cu.. defuncta era acela de a-i întocmi acesteia carte de identitate (!), altfel persoana riscând sã ia o amendã ustorãtoare!

NEINSPIRATI Politistii huseni i-au trimis recent familiei unei fete moarte de aproape 20 de ani, o citatie prin care aceasta era invitatã la sediul institutiei, cu tot cu Ana Maria (1985 - 1989), pentru a i se face acesteia... carte de identitate! Mama defunctei, Mihaela, 48 de ani, sustine cã a avut un adevãrat soc în momentul în care a citit cele scrise în citatie. „Când am vãzut numele copilului meu mort trecut pe citatia prin care ni se cerea si mie si ei sã ne prezentãm la Politie, am spus cã îmi stã inima în loc. Nu le doresc eu niciodatã politistilor care mi-au trimis citatia aceea, sã fi fost în locul meu. Sã ai un copil mort, iar peste atâtia ani sã vezi cã este chemat nu stiu pe unde. Ti se întoarce un cutit în ranã. E foarte dureros...“, povesteste Mihaela ceea ce a simtit în momentul primirii recipisei. Femeia sustine cã la momentul respectiv nici mãcar nu întelegea exact ce vor politistii de la fiica ei, decedatã din anul 1989. Ce carte de identitate si la ce i-ar mai servi unui mort un buletin?“, s-a întrebat mama defunc tei. Chiar si politistii, pusi în fata acestei realitãti s-au jenat de gafa comisã, dar s-au scuzat dând vina pe altii... politisti, din Ploiesti. „Au spus cã ei au primit dispozitie de la Ploiesti sã o ia pe fiica mea cea moartã în evidentã si sã îi facã urgent buletin. Mai mult, sã o amendeze pentru cã nu si-a fãcut pânã la vârsta asta act de identitate. Eu, în afara certificatului de deces, n-am avut ce le da“. Copila pe care au cãutat-o de zor politistii huseni este înmormantatã de 19 ani, undeva în judetul Prahova, ea pierzându-si viata în urma unui tragic accident.

Sursa: Adevarul de Vaslui

1 comentarii:

Anonim spunea...

da nu e de mirare ce fac ei....eu mi-am schimbat buletinul si a durat o luna pana l-am primit ,ei imi cereau hotararea de divort iar eu nici macar nu sunt maritata