sâmbătă, septembrie 13, 2008

Arestat pentru cã si-a violat fiica de 12 ani!

mama_fetei_.jpgINCEST Un individ în vârstã de 39 de ani, Vasile Poainã, zis „Telefon“, din localitatea Duda a fost arestat, dupã ce s-a aflat cã si-a siluit în repetate rânduri propria fiicã de 12 ani! Copila a fost luatã de reprezentantii DASPC Vaslui, în vederea institutionalizãrii.

PÃCATE La sesizarea primarului de la Duda Epureni, Sandu Vasilache, Politia localã a fost informatã în urmã cu douã zile despre o faptã îngrozitoare, bãnuitã a se petrece în sânul unei familii dezorganizate din satul Duda. Un tatã în vârstã de 39 de ani este bãnuit cã si-ar fi abuzat propria fiicã în repetate rânduri, fapt afirmat chiar de fratele victimei si de mama lor. În urma unor verificãri fãcute de politisti, cele sesizate de cãtre primarul comunei s-au verificat, iar oamenii legii au luat îndatã mãsura arestãrii preventive a tatãlui incestuos, pentru 29 de zile. Fratele fetei abuzate, Vasilicã, a fost cel care a povestit politistilor cã au fost momente/ocazii în care el si-a suprins tatãl în timp ce o agresa pe sora lui, dar cã i-a fost rusine sã povesteascã cuiva. Nici mama copilei, desi recunoaste cã a avut bãnuieli, nu a vrut sã spunã adevãrul la timpul poitrivit. „Eu am stiut ceva, cã ea, fata mea, a venit la mine, unde sunt eu mãritatã a doua oarã acum, si mi-a povestit. Dar eu am spus cã ea minte, cã asa sunt copiii. De fapt, fata nu m-a ascultat deloc, nici pe mine, nici pe tatãl ei. Se ducea noaptea la discotecã, umbla aiurea“, a fost declaratia mamei, Tudora Mitropolitru, 31 de ani.

Singurã, în fata abuzurilor!

NEFERICIRE Din relatãrile oamenilor din sat, aceastã copilã pare sã fie de mai multi ani victima abuzurilor. Vecinii declarã cã minora fusese scãpatã de sub control, iar bãnuiala cã ar avea relatii cu anumite persoane din comunã, este una stiutã pânã si de oficialii Primãriei. Pânã si tatãl vitreg al minorei a intrat pe lista suspectilor care ar fi batjocorit copila. Acesta se apãrã însã: „Eu stiu cã am fost declarat de fatã la Politie cã as fi violat-o si eu, dar nu este adevãrat,. Ea umbla aiurea cu altii, eu i-am fost ca un tatã“, spune Valutã Mazilu, noul concubin al Tudorei Mitropolitru. Nimeni, din familie sau din vecini, nu pare sã aibã o vorbã bunã despre micuta agresatã. Numai o copilã, care, demult, i-a fost colegã la scoalã povesteste cu mai multã sensibilitate despre fetita abuzatã. „E o fatã de treabã, dar necãjitã. Mama ei bea si tatãl, la fel. Nici de mâncare nu aveau. Nu avea nici haine pe ea. Si pentru cã îi mai dãdea cineva ceva, ea se mai ducea aiurea. Dar e o fatã tare de treabã. Nu avea conditii. A învãtat cu mine în clasã, dar a rãmas repetentã. Tatãl ei trebuie luat la puscãrie, cã e un porc”, a spus Gina, prietena victimei.

„Si mama lor e o betivã. I-a pãrãsit pe „Telefon“ si s-a mãritat mai la vale, cu unul, tot ca si ea”

Din modul în care oamenii din sat povestesc viata pe care cei doi copii o duc, este greu de crezut cã pânã acum autoritãtile locale nu au fost în stare sã intervinã. În cocioaba din marginea satului, minorii, fratele de 14 si sora de 12 ani, fac foame zi de zi, îndurã o mizerie de nedescris, iar tatãl, rãmas sã aibã grijã de ei, niciodatã nu poate fi gãsit treaz. „Si mama lor e o betivã. I-a pãrãsit pe «Telefon» (cã asa i se zice în sat) si s-a mãritat mai la vale, cu unul, tot ca si ea. Copiii mor de foame. Era normal ca fata sã înceapã a umbla aiurea. E copilã, n-are minte. Cine sã o învete si pe ea ce e bine, ce e rãu? Dar criminalul nu are nicio scuzã. Trebuie sã suporte pedeapsa cã a batjocorit fata“, a spus Constantin, 61 de ani, din Duda.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: