miercuri, decembrie 17, 2008

Scandal sentimental cu mos Andrei si Culitã cel gelos


andrei_dodiu.jpgDE LA SATE Telenovelã de zile mari la Lunca Banului! Un cetãtean de 67 de ani a reclamat la Politie faptul cã a fost atacat cu un cutit în propria-i locuintã, de cãtre un tânãr în vârstã de aproape 30 de ani, cu care omul intrase în divergente de naturã... sentimentalã! Din spusele victimei, temeiul pentru care a fost la un pas de a fi ucis este... gelozia, iar mãrul discordiei, o femeie!

Uneori, viata bate filmul, iar aceastã realitate poate fi confirmatã si la Lunca Banului, acolo unde Andrei Dodiu, 67 de ani, sustine înspãimântat cã are de-a face cu situatii mai „grele“ ca într-o telenovelã. Dodiu a reclamat la Politia localã un fapt cu adevãrat grav: un tânãr din sat a intrat în urmã cu câteva zile în locuinta lui si a vrut sã îi taie gâtul. Putin a lipsit, spune omul, sã nu fie ucis, iar norocul i-a venit din partea nevestei care, stãpânã pe sine, s-a luptat cu agresorul. „M-am dus la Politie chiar a doua zi. Am numãr de înregistrare, tot. Am povestit cum a fost: Culitã a venit sã mã omoare. Avea un cutit mare în mânã, nu prea m-am putut opune, cã-s bãtrân. Nevasta mea, Maria, s-a luptat cu el si el, lângã usã, a buchisat-o un pic. Apoi a vrut sã mã tragã pe mine afarã din curte, ca sã mã omoare în stradã. N-a reusit. Am fugit“, istoriseste omul, parcã si acum îngrozit de pãtania prin care a trecut. Politia si-a fãcut datoria si l-a chemat si pe „suspectul“ Culitã pentru declaratii, dar tânãrul a spus cã este nevinovat. A recunoscut cã a avut discutii în contradictoriu cu bãtrânul, dar nu l-a agresat, ci doar au vorbit, ca doi oameni, la poartã. Dodiu însã, crede cã zilele îi sunt numãrate, iar dacã Politia, Procuratura, presa sau chiar Ministerul Justitiei nu face nimic, pentru a lumina cazul, atunci el va recurge la un gest... extrem: „Dacã nu va lua nimeni mãsuri, ca sã vadã cum am fost eu aproape omorât în casã, dacã se musamalizeazã tot, merg la OTV si la domnul Dan Diaconescu! Cã altã solutie nu mai este. Mã duceam si pânã acum, dar nu stiu cât e trenul, cum e...“, se plânge Dodiu.

Dezvãluire: Culitã e gelos!

INTRIGA Andrei Dodiu, chiar dacã singur afirmã cã îi este „cam rusine“ sã povesteascã despre ce e vorba, pentru cã în joc e propia lui viatã, iatã cã s-a decis sã dezvãluie ceea ce crede dânsul cã trebuie dezvãluit: Culitã e gelos! „Asta este adevãrul. Culitã e gelos pe mine din pricina lu’ Diana. Dar e acum plecatã din sat. El o plãcea pe fatã si eu treceam pe ulitã pe la Diana de mã duceam la vie. Iar Culitã gelos, spunea cã mã tin dupã Diana. Eu mai vorbeam asa cu ea, dar nu avem nimic. El m-a retinut si mi-a mai zis de vreo douã ori“, povesteste Dodiu, fãcând semn cu mâna, ca atunci când la mijloc existã o amenintare legatã de... tãiatul gâtului! „Dar eu mi-am vãzut de treabã. Înainte sã intre cu cutitul în casã la mine, eu am vorbit cu o vecinã, cu Tudurita, cã acest Culitã, ar cam umbla dupã vãdãnile din sat. Pe la babe, ca sa va spun drept. Da, asa am zis si eu si Tudurita. Nu stiu cum, dar Culitã a aflat. Ei, chiar în seara aceea, a venit peste mine în casã sã mã omoare. Si din cauzã cã mã avea în vedere cu Diana si din cauzã cã l-am divulgat la mã-sa, cã umblã dupã vãdãni. Da, este adevãrat cã nu e treaba mea pe unde umblã Culitã, dar am vrut sã stie mã-sa, poate-l struneste“, zice bãtrânul, în timp ce scoate tot felul de hârtii din buzunar, pentru a dovedi toate reclamatiile pe care le-a fãcut, din pricina lui Culitã.

„Mã duc la OTV, dacã nu se face dreptate în tara asta si oamenii sunt omorâti în casele lor!

Oamenii legii au demarat o anchetã pentru a stabili exact cât adevãr si câtã... gelozie e în spusele lui Andrei Dodiu, dar si ale lui Culitã. Dodiu vrea însã cu orice pret ca dosarul sã ajungã cat mai repede la Parchetul de pe lângã Judecãtoria Husi, iar pentru lupta din instantã cu cel care i-a violat domiciliul, i-a bãtut nevasta si i-a pus viata în primejdie, Dodiu se declarã pregãtit. Are si o solutie de rezervã: „Mã duc la OTV, dacã nu se face dreptate în tara asta si oamenii sunt omorâti în casele lor“, a avertizat victima lui Culitã.


Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: