luni, decembrie 22, 2008

Mos Crãciun pentru Andreea


Andreea.jpgGENEROZITATE Povestea de viatã a Andreei, fetita din Husi de doar 7 ani, care în urmã cu putin timp îi cerea lui Mos Neculai, o cãrutã cu lemne s-a dovedit a fi una cu noroc: reflectarea în paginile ziarului a destinului trist trãit de acest copil i-a adus micutei multe bucurii acum, în preajma sãrbãtorilor.

Andreea vrea acum sã le multumeascã celor care au pus suflet în povestea ei si au cãutat-o pentru a-i duce daruri. S-a scris despre inteligenta copilului si modestia lui, despre traiul lui greu într-o familie extrem de sãracã, dar si despre visul fetitei de a se face “doctor de copii“. Nevoitã sã învete în frig, micuta, i-a cerut lui Mos Neculai sã îi punã în ghete... o cãrutã cu lemne, pentru ca mama ei sã aibã cu ce face focul. “Am rãmas impresionatã de soarta fetei. Am cãutat-o si i-am dãruit ce am putut eu. E un copil de la care noi, cei mari, avem de învãtat“, a spus Emilia, una dintre persoanele care au ajutat-o pe Andreea. Chiar si o familie din Focsani i-a trimis un dar prin postã viitorului “doctor de copii“. Nici finantistii vasluieni nu au rãmas indiferenti la povestea Andreei. Dar primii care s-au sesizat si cei care, practic, i-au dus imediat lemnele cerute de fetitã, au fost un grup de persoane din cadrul Armatei. “Au fost oameni foarte buni. Au venit si mi-au adus de îmbrãcat, mie si surorii mele. Ne-au adus lemnele si acum e cald la noi în casã. Le multumesc frumos. Mi-au adus jucãrii, dulciuri. Chiar si o posetã am primit“, se bucurã copila. Pe Mos Crãciun îl asteaptã, dar nu mai este sigurã cã va fi la fel de generos cum a fost Mos Neculai. “Mos Neculai a venit cu multe, dar Mos Crãciun, cine stie...“, spune ea


Sursa; adevarul de vaslui

0 comentarii: