vineri, decembrie 05, 2008

Fost primar, în greva foamei!


fost_primar.jpgAMENINTARE Supãrat cã iazul de la Mândresti, pe care l-a administrat din 2002, i-a fost golit de apã de cãtre persoane încã neidentificate, fapt ce a dus apoi la moartea pestilor, fostul primar de la Bunesti Avresti, Gicã Slabu, s-a hotãrât sã facã... greva foamei!

TENSIUNE Scandalul de la Bunesti Averesti, în care fostul primar Slabu, pe de o parte, si actualii alesi ai comunei, de cealaltã parte, îsi disputã dreptul de administrare al iazului Mândresti în termeni atât de duri, încât s-a ajuns în aceste zile chiar la secarea suprafetei de apã si implicit moartea pestilor din iaz, este departe a de a se fi încheiat! Dupã ce sãptãmâna trecutã, persoane neidentificate au golit iazul Mândresti, fãcând ca o multime de pesti sã moarã prin asfixiere, relatiile - si asa subrede! - dintre fostul primar, Gicã Slabu, si actuala conducere a Primãriei Bunesti Avresti s-au tensionat si mai tare. În timp ce ex-primarul Gicã Slabu (arendasul iazului, din 2002) se considerã victima unui „complot“ pus la cale de actualii alesi, ca sã-l pãgubeascã, cei din fruntea comunei sustin... invers: „Domnul Slabu nu are dreptul sã administreze acest iaz, pentru cã din 2002, „Mândrestiul“ este în proprietatea Consiliului Local Bunesti Averesti“, declara Costel Agripina, viceprimar, care, în plus, îl acuza pe Slabu cã singur si-ar fi dat drumul la iaz, „ca sã se autovictimizeze“. Cum politistii care ancheteazã cazul golirii iazului, situatie ce a dus la moartea unei cantitãti mari de peste, i-au interzis fostului primar Slabu sã îsi ia pestele încã viu, acesta a rãbufnit...

Nici Politia nu scapã de judecatã!

SUPÃRAT FOC! Gicã Slabu si-a împãcat deja un avocat din Iasi, cu care se pare cã a pus la cale o chemare... colectivã, în fata instantei! „Îi dau în judecatã de la un capãt la altul. Dar vreau sã atrag atentia si asupra problemei mele, prin greva foamei. Am s-o fac si pe asta, cã nu se mai poate. Eu nu am spus cã nu este iazul lor; perfect, sã si-l ia, dar sã mã lase sã îmi iau pestele. Am facturi prin care am bãgat puiet, pot dovedi oricând. Toatã lumea stie cã atunci când am luat iazul, nici apã nu era. De ce nu m-au lãsat sã iau pestele, da tot au dat drumul la iaz, ca sã îmi distrugã munca“, s-a lamentat fostul ales al Bunestilor. Mai mult, acesta a mai spus cã nu le gãseste nicio scuzã politistilor care ancheteazã cazul, pentru faptul cã s-au „aliat“ cu cei de la Primãrie împotriva sa. „Si pe politisti îi dau în judecatã, cã mi-au interzis sã iau pestele. Atât vroiam, cã era munca mea“, a spus Gicã Slabu.

Sursa; Adevarul de Vaslui

0 comentarii: