marți, ianuarie 27, 2009

Huseanca Georgeta Giosu nu vrea „general“ la ISJ Vaslui


georgeta_giosu_2.jpgPOZITIE Consideratã drept un candidat important la functia de inspector general în cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Vaslui, profesoara Georgeta Giosu, consilier local PSD, a tinut sã facã precizarea cã, desi a apreciat faptul cã unii colegi de partid s-au gândit la ea, ca la un posibil „general“

„Este o functie importantã, dificilã. Am vãzut cã existã voci care mã iau si pe mine în calcul atunci când se pune problema candidaturilor la aceastã functie, însã vã spun cu toatã sinceritatea cã nu mi-am exprimat vreodatã dorinta de a ajunge la Inspectorat. Nici nu am deschis discutia despre acest fapt“, a declarat Georgeta Giosu. Pozitia oficialã a profesoarei de francezã de la „Cuza Vodã“ Husi vine sã îi linisteascã pe adevãratii competitori, care s-ar fi putut „teme“ de CV-ul husencei. „Adevãratii candidati sã lupte pentru ce îsi doresc, pentru cã eu mã multumesc cu cât am fãcut pânã acum. Am 32 de ani de activitate, am 4 premii I la faza nationalã a olimpiadelor de francezã si multe altele... E suficient, cred eu“, a adãugat Giosu, fosta directoare a liceului „Cuza Vodã“, institutie în care se pare cã „se ascunde“ unul dintre dascãlii care si-ar dori sefia ISJ Vaslui. „Da, este într-adevãr cineva la Cuza Vodã, care si-ar dori functia, însã nu sunt eu în mãsurã sã spun numele“, a confirmat Georgeta Giosu, sporind misterul luptei pentru conducerea Inspectoratului Scolar.


Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: