vineri, ianuarie 16, 2009

Groparul, student la 53 de ani


aurel.jpgSUPÃRARE Un gropar ambitios a dat în judecatã conducerea cimitirului “Sfântul Toma“ din Husi, dupã ce aceasta l-a concediat pe motiv cã nu îsi respecta sarcinile de serviciu, provoca tensiuni în colectiv si era gãsit beat la locul de muncã. Omul, profund jignit de seria de acuze, a apelat acum la instantã si cere despãgubiri consistente pentru “stirbirea imagini“.

NEÎNTELEGERI Administratia cimitirului “Sfântul Toma“ a dat afarã pe unul din cei patru gropari, acuzându-l, printre altele, cã se îmbãta si “uita“ sã sape la timp gropile pentru rãposati. Aurel, de 53 de ani, tatãl a doi copii, s-a adresat însã Judecãtoriei Husi, considerând cã a fost victima unui abuz. “Eu am fost foarte afectat de treaba asta. Eu am muncit, dar pentru cã nu m-am înteles cu seful si cu un alt coleg, m-au dat afarã“, a declarat Aurel, cãruia i s-a cerut probe prin care sã arate cã i s-au fãcut o nedreptate. “Nu pot proba nimic. Dacã n-a rãmas niciun mort prin cimitir fãrã groapã, înseamnã cã treaba a fost fãcutã, nu?“, a declarat Aurel. Omul vrea, pe lângã despãgubiri morale, si plata integralã a salariilor pe care ar fi trebuit sã le încaseze de la data concedierii si pânã în prezent. “Mi-a spus cã am bãut, dar dacã vine lumea cu mortul la groapã, e ceva normal sã dea un pahar de vin la gropar. Nu îi poti refuza. Iarna mai întârziam cu sãpãturile, cã era pãmântul înghetat“, a relatat groparul. Pânã când procesul se va finaliza, Aurel nu a stat degeaba, ci a fãcut un lucru care, spune el, i-ar putea salva “onoarea în fata concetãtenilor si a familiei“: s-a înscris în anul scolar 2008 - 2009 la facultatea de stiinte economice, din cadrul unei Universitãti locale. Cu legitimatia în mânã, omul declarã: “Am 53 de ani si sunt student în anul I. Uitati legitimatia! Vreau sã devin economist, dacã gropar nu se poate din cauza unora“.

Conducerea cimitirului îsi mentine decizia concedierii lui Aurel!

REPLICÃ Dumitru Blezneag, administratorul cimitirului, sustine cã Aurel era un angajat-problemã! “Nu se întelegea cu ceilalti gropari, bea, lipsea de la treabã, era un om dificil. L-am pãsuit mult, i-am fãcut referate, tot ca sã se linisteascã, dar a ajuns sã taie copacii din cimitir si sã îi ducã. Dacã cere despãgubiri morale, Justitia va trebui sã decidã asta. Ce imagine i-am stirbit eu, dacã el nu se poate întelege nici mãcar cu familia lui si toatã lumea stie asta?!. De fapt, eu cred cã are niste probleme de sãnãtate mai deosebite, iar un control amãnuntit nu i-ar strica“, a declarat Dumitru Blesneag, administrator.


Sursa: adevarul de vaslui

0 comentarii: