luni, ianuarie 26, 2009

„Hotii nu au vrut actele Primãriei Bunesti Averesti“!


primarul_Taragan.jpgVERIFICÃRI Hotii care au spart Primãria din Bunesti Averesti, în noaptea de 22 spre 23 ianuarie, rãmasi încã neidentificati, nu s-au atins de niciun fel de document oficial al institutiei! Ieri, primarul Neculai Tãrãgan, dupã finalizarea inventarii întregii arhive a fost în mãsurã sã confirme cã spãrgãtorii nu au fost deloc interesati de dosarele din Primãrie. „Cele mai mari griji mi le-am fãcut pentru actele de aici. Era foarte primejdios ca hotii sã fi furat acte, pentru cã asta arãta cã au interese si vor sã facã rãu. Pot sã spun cã nu lipseste nimic. Astãzi (ieri, n.r.) am încheiat toate verificãrile si nu avem niciun fel de problemã. Deocamdatã, nu stim cine a comis fapta, dar sperâm sã se afle. Stiu cã Politia are un cerc de suspecti si ancheteazã cazul“, a spus Tãrãgan. Primarul de la Bunesti Averesti a mai sustinut cã Serviciul Public de Pazã al comunei va fi activat îndatã dupã aprobarea bugetului, 11 oameni urmând sã fie angajati. „Pur si simplu, în emotia aceea generalã cu furtul, am omis sã îi arãt domnului Enache, subcomisarul de la Vaslui, cã eu am fãcut toatã documentatia pentru a angaja oameni, însã nu am avut bani în buget. Nu poti chema un om la muncã, fãrã bani. N-ar fi corect. Acum, cel târziu în februarie, avem buget nou si îi punem la treabã. Dosarele sunt pregãtite, cu adeverinte, cu cãrti de muncã, tot, dar asteptãm. Cei 11 vor fi repartizati în fiecare sat component, doi mergând la Bunesti, unde satul este mai mare. Acum am asigurat paza o perioadã, pânã se pune în functiune serviciul de pazã“, a precizat primarul. Acesta a mai spus cã pentru cele 11 angajãri, va beneficia de subventii de la stat, în baza Legii 76.


Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: