joi, noiembrie 06, 2008

Micii ziaristi din Husi, fatã-n fatã cu primarul

FATÃ ÎN FATÃ! Lansarea celui de-al patrulea numãr al revistei Biroului de Presã al Scolii nr. 1 «Mihail Sadoveanu“ din Husi s-a dovedit a fi unul dintre cele mai interesante prilejuri de a pune fatã în fatã, copiii unei prestigioase institutii de învãtãmânt locale cu primarul orasului lor!

Organizatã ca o întâlnire amicalã între cei care au consideratie pentru munca «micilor ziaristi“ de la Scoala nr. 1 „Mihail sadoveanu“ Husi, manifestarea de lansare al noului numãr din revista „Stiri.. sã stii“ a fost un succes. Alãturi de profesoarele Culina Gutu si Daniela Brãnici, coordonatoare de bazã ale Biroului, au fost invitati si primarul Husului, Ioan Ciupilan, directorul Scolii «Mihail Sadoveanu“, profesoara Mariana Geanã, fosti elevi ai Biroului, ajunsi în prezent la liceu, dar si de reprezentanti ai presei vasluiene. S-a vorbit în termeni plini de pasiune si emotie despre munca acestor copii, care, pe lângã temele zilnice, ei încearcã sã îsi foloseascã talentul si originalitatea în idei, într-un sens lãudabil: scrisul, ca modalitate de perfectionare a societãtii de astãzi, dar si ca exteriorizare sincerã a unor stãri proprii, a unor vise ce meritã împãrtãsite lumii întregi. Adriana Marian, Raluca Nechifor, Sabina Catargiu, Sabina Floria, Ioana Chicireanu, Elena Marian, Paula Ciupilan, Amalia Cornea, Andra Gafton, Mãdãlina Racovitã, Andreea Romila, Mihaela Hortolomei, Smãrãndita Sâmbotin, Bianca Latu, Cosmin Hristea, Radu Tiron, Alexandru Pricop, Alexandru Moldoveanu, Andrei Tocu sunt copiii care au muncit, scriind articole despre evenimentele trãite în ultima perioadã, ilustrate frumos cu fotografii chiar de ei fãcute, pentru ca revista „Stiri.. sã stii“ sã îi reprezinte. «Sunt copii foarte buni, copii muncitori, cu care ne mâdrim. Ei stiu cã aceastã revistã, chiar dacã nu este fãcutã în conditii grafice ca la tipografie, reprezintã un document adevãrat, o dovadã a seriozitãtii si a talentului lor“, a precizat profseoara Culina Gutu.

„Îmi amintesc de doamna mea învãtãtoare“

Primarul Ioan Ciupilan s-a arãtat vizibil emotionat în fata copiilor, care l-au întâmpinat cu flori. «La asemenea evenimente, îmi amintesc de doamna mea învãtãtoare, cãreia îi sunt foarte recunoscãtor, dar si de dirigintele meu, Petricã Baltag, profesor de geografie. Petricã Baltag a fost si este un profesor de la care am învãtãtat enorm si care a contribuit mult la formarea mea, dar nu numai a mea, ca om. Din clasa noastrã, aproape toti am urmat o facultate, ceea ce înseamnã mult. Vã felicit pentru cã munciti serios, voi, copiii de la Scoala 1. Mi-ati trimis scrisori într-o zi si sã stiti cã pe toate le-am citit. Acolo am gãsit exact problemele Husului si vreau sã vã asigur pe voi, copiii, cã, nu peste mult timp, Husul va fi un oras asa cum ni-l dorim toti, un oras al florilor“, le-a spus primarul Ioan Ciupilan.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: