luni, noiembrie 17, 2008

Aurel Cãciulã, afaceri mucegãite la Husi

bloc_locuinte_caciula2469.jpgBÃTAIE DE JOC. Cei 22 de locatari ai complexului Diana, din Husi, apartinând omului de afaceri Aurel Cãciulã, trãiesc o adevãratã dramã. Majoritatea apartamentelor sunt prost construite, cu mucegai si igrasie pe pereti, în timp ce, la ultimul etaj, apa ploilor distruge peretii interiori. Unii locatari au reclamat problemele locative la OJPC.

Mucegai, igrasie, pereti cãzuti - acesta este tabloul existent în majoritatea apartamentelor din complexul Diana, construit de Aurel Cãciulã în urmã cu un an si jumãtate. Fiecare dintre cei 22 de locatari din blocurile ridicate pe locul fostei fabrici de încãltãminte „Diana“ a plãtit cãtre Aurel Cãciulã între 1 si 1,5 miliarde lei vechi. Oamenii s-au împrumutat în bãnci, pe 20-25 de ani, crezând cã au prins apartamente bune, curate si fãrã probleme. Din pãcate, multi s-au trezit pãcãliti, cu calorifere vechi si de proastã calitate, cu parchet care s-a umflat din senin sau geamuri de pe care apa curgea într-o veselie. Camerele cu mucegai sau varul care cade de pe pereti, în special în camerele de la ultimul etaj, sunt o realitate tristã pentru o parte dintre locatarii de la „Diana“. Multi sunt supãrati pe investitia fãcutã acum un an si jumãtate, dar nu au unde sã se ducã. „Dl. Aurel Cãciulã mi-a spus cã, la banii pe care i-am plãtit, sã nu mai fac atâtea mofturi“, ne-a spus un locatar din acest complex. În fata acestor nemultumiri, Aurel Cãciulã are un singur rãspuns: „Cine v-a spus asta? Sã facã scris la firmã si îi rezolv problema în 48 de ore, cum scrie în contract“. Ciudat, dar în tot acest scandal apare si numele unui personaj cunoscut în Husi, fost militar de carierã, Mihai Gheorghiu, profesor la Universitatea „Lucian Blaga“, sucursala Sibiu, cel care este angajatul lui Cãciulã. Gheorghiu, eminenta cenusie a afacerilor lui Cãciulã, este cel care face vânzãrile de apartamente, în numele afaceristului husean.

O familie de trei persoane din Husi s-a decis, la începutul anului 2007, sã-si cumpere casã. Au vãzut anunturile date de agentia imobiliarã a lui Aurel Cãciulã, asa cã s-au decis sã-i contacteze pe reprezentantii agentiei. Au vãzut complexul „Diana“, amenajat ca spatii de locuit dupã ce înainte fusese o fabricã de încãltãminte, au ales un apartament la ultimul etaj si s-au dus la bancã. Au plãtit, prin credit, aproape 1,1 miliarde lei, pentru un apartament cu douã camere, crezând cã l-au prins pe Dumnezeu de un picior. S-au întâlnit cu Mihai Gheorghiu, profesorul universitar la Universitatea „Lucian Blaga“, filiala Husi, angajat al lui Cãciulã, care le-a dat si cheile de la apartament. „Cum ne-am mutat, au si început problemele. Peretii s-au crãpat la putin timp dupã ce ne-am mutat în apartament, parchetul s-a umflat în toatã baia, iar la bucãtãrie curgea apa de pe geamuri, de se fãcuse numai igrasie în casã. Nu stiam ce sã ne facem. Usile erau vai de capul lor, a adus sotul meu un meserias, care le-a mai aranjat. Am vãzut caloriferele cã erau galbene, urâte, învechite, asa cã m-am dus la dl. Cãciulã sã-i spun, era bãtaie de joc. Mi-a trântit un „La banii care i-ati dat, sã spuneti multumesc, nu sã aveti pretentii“. Am crezut cã înnebunesc. Am mers la dl. Gheorghiu si i-am spus cã nu era în regulã cu caloriferele, asa cã a fost mai întelegãtor si a luat altele noi, pe care le-a montat în casã“, explicã locatara din complexul „Diana“.

„Dl. Cãciulã are un ton obraznic“

Ca si alti locatari de la ultimul etaj al complexului, familia respectivã s-a trezit cu apa de la ploi siroind pe pereti. „Avem deasupra un acoperis, fãcut cu nu stiu ce tablã, dar de fiecare datã când ploua ne trezeam cu peretii plini de apã. Am încercat sã vedem cum putem remedia, dar nu putem urca pe clãdire, nici nu stim dacã este pod. L-am sunat si pe Mãdãlin, fiul dlui Cãciulã, cãruia i-am spus cã ne plouã în casã. Ce le pasã dânsilor, si-au luat banii si gata. Dl. Cãciulã, care se dã un om sufletist, vorbeste pe un ton obraznic, noroc de campania electoralã“, explicã locatara. Într-un an si jumãtate, tavanul de rigips s-a deteriorat, de la apa cãzutã din acoperis. „L-am chemat acum o lunã de zile pe dl. Cãciulã, i-am zis cã plouã din tavan. Am înteles cã a venit, s-a uitat, a vãzut cã ne plouã în camerã. M-am sãturat. A trimis niste bãieti care au pus ceva pe acoperis, acum plouã în altã parte. Nu stiu ce fel de tablã a pus pe bloc, cã e nenorocire“, mai declarã femeia. De când s-au mutat aici, locatarii din apartamentul distrus de ploi si de neprofesionalismul constructorilor lui Cãciulã, au investit aproape 100 de milioane de lei. Au fost nevoiti sã schimbe o parte din parchet, geamurile de la sufragerie si dormitor, usa de la intrare. Acum, ne-a arãtat locatara, apa siroieste de pe tâmplãria de aluminiu de la bucãtãrie, semn cã executia geamului s-a fãcut fãrã respectarea normativelor. La apartamentul de dedesubt, ca si la alte apartamente, locatarii au început sã-si schimbe tâmplãria de aluminiu, semn cã s-a lucrat foarte prost. Situatia se repetã la bãi, unde geamurile nu etanseizeazã cum trebuie spatiul interior.

Alti oameni, aceeasi poveste

În situatia celor care au reclamat situatia de la complexul „Diana“ sunt si alti proprietari de apartamente. Familia Munteanu ia materiale de la firmele lui Cãciulã, pentru a-si repara apartamentul cumpãrat acum un an si ceva. Din câte ne-au spus vecinii sãi, oamenii lui Cãciulã i-au pus în vedere cã a luat materiale de o valoare prea mare - 6 milioane de lei vechi - si cã, dacã nu achitã acesti bani, nu mai primeste niciun sac de gips sau ciment. Ieri, într-o emisiune la o televiziune localã, Aurel Cãciulã se lãuda cu investitiile sale, spunând cã are o scarã de bloc finalizatã si vândutã, o alta la care lucrãrile au ajuns la jumãtate, plus una în lucru. Din informatiile noastre, husenii nu se prea înghesuie sã cumpere apartamente de la Cãciulã, asa cã situatia sa financiarã se poate deteriora în orice moment.

aurel_caciula.jpg„Îi rup picioarele, cui spune minciuni“

„Eu nu cred cã lucrurile stau asa cum le povestiti dumneavoastrã. Dacã o fi fãcut cineva reclamatie, probabil cã a trimis adresa la firmã, dar eu trebuia sã stiu de ea. Cert, nu am nicio reclamatie scrisã. Dacã este cineva nemultumit, sã ne spunã si, în 48 de ore, rezolvãm orice problemã. Dati-mi numãrul apartamentului si persoana care v-a fãcut sesizarea. Dacã vine cineva si spune cã eu vorbesc urât, sã stiti cã îi rup picioarele“ - Aurel Cãciulã, manager firma Vasea SRL HusI

Cine stinge lumina la internat?

La finele sãptãmânii trecute, în CL Husi s-a declansat un adevãrat scandal, dupã ce Executivul a decis anularea contractului de închiriere pentru un apartament într-un internat al Liceului agricol. În spatele scandalului ar fi, spun surse bine informate, si personaje cu influentã în oras, care ar fi folosit acel apartament drept loc de întâlniri amoroase. Printre acestia, Aurel Cãciulã, despre care se spune cã ar fi adus în câteva rânduri femei în acel apartament. „Domnule, mã jur dacã nu mã credeti, nu am mers cu nimeni acolo. Am fost de douã ori acolo, ziua, dar nu am fost cu nimeni, nu stiu cine v-a spus asta“, s-a apãrat, ieri, Cãciulã. Cu toate acestea, la sedinta de CL de sãptãmâna trecutã, un colaborator apropiat al lui Aurel Cãciulã, consilierul PSD Blãnaru s-a dat în petic: „Eu nu înteleg de ce nu se poate da Universitãtii niste cãmerute acolo. Este vreo personalitate huseanã care nu are unde sã-si cazeze amanta?! Sã spunã!“.

„Fiti seriosi!“

„Ce legãturã are Botezatu si Mocanu cu acest articol (scandalul de la Internatul de str. I.A.Anghelus, n.n.) nu înteleg. Botezatu poate si-a fãcut datoria sã informeze primãria despre nerespectarea unui contract, iar primãria prin serviciul de audit si-a fãcut datoria. Da’ de calitatea învãtãmântului cu astfel de profesori ca Coca Gheorghiu (Mihai Gheorghiu, n.n.) pe care îi are aceastã universitate si mai nou Cãciulã Aurel putem vorbi. Acest cãmin a fost într-adevãr închiriat, nu de Universitatea Lucian Blaga, ci de acest domn prof. univ. doctorand Coca Gheorghiu unor persoane. Universitatea are 2 camere cu toate utilitãtile: dormitor, baie, pe care o foloseste el când se duce cu amante si de Manolachi Doina, când se duce cu prof. Feer Niculaie pentru a-si satisface nevoile sexuale. Toate cheltuielile sunt suportate de scoalã din banii publici primiti de la primãrie“ - opinie semnatã de cititorul cu pseudonimul „Profesor“, n.n.)

Aloo, doamna director Balan?

Din informatiile noastre, unii locatari ai complexului Diana au fãcut plângeri la autoritãtile locale si judetene. Douã persoane au reclamat situatia la OJPC, sustinând cã sunt nemultumite de modul în care au fost lucrate apartamentele si cã familia Cãciulã, proprietarii apartamentelor, nu le rezolvã situatia. Din informatiile noastre, familia Florea ar fi depus o astfel de plângere la OPC Vaslui, în urma cãreia Aurel Cãciulã a fost nevoit sã remedieze situatia. Încercând sã aflãm detalii de la directorul OPC Vaslui, am avut parte de o surprizã neplãcutã. La mobil, în locul doamnei director Mihaela Balan a rãspuns un copil: „Sunt bãiatul. Mama e plecatã si a lãsat telefonul acasã“. Cum, nu e prima datã când se întâmplã ca în locul doamnei Balan sã rãspundã la mobil fiul acesteia, ne întrebãm ce s-ar întâmpla dacã ar fi o urgentã, de la Bucuresti, sã zicem...

„Dl. Cãciulã? Un om cu bani, domnule, un om cu firmã“

Rep: Domnule Gheorghiu, care este relatia dvs. cu dl. Aurel Cãciulã?

Mihai Gheorghiu: Eu sunt angajatul lui domnu’ Cãciulã. Sunt angajat la firmã.

Rep: Sunteti seful de campanie al dlui Cãciulã?

Mihai Gheorghiu: Absolut deloc, domnule, nu stiu cine mi-a scos treaba aceasta. Eu sunt liberal, domnule, si el are asa constiintã în el cã nici nu m-a cooptat, mãcar sã-i duc un banner pe undeva. Eu sunt cu imobiliarele, mã ocup cu imobiliarele, cu ãstea. Vã dau cuvântul meu: nu sunt seful lui de campanie! În primul rând, nu mi-as cãlca niste principii ale mele.

Rep: Domnule Gheorghiu, cum e treaba cu acel apartament din internat? În Husi circulã zvonul cã acolo mergea dl. Cãciulã cu tot felul de amante...

Mihai Gheorghiu: Absolut niciodatã dl. Cãciulã nu a fost acolo. Nu a fost nimeni. Cum sã intre cineva acolo... Apartamentul acesta e de protocol si acolo vin numai profesorii de la Universitatea „Lucian Blaga“ Sibiu. Vã dau cuvântul meu de onoare cã nimeni dintre noi... Mai ales, Cãciulã Aurel în perioada în care a fost la noi la facultate a fost student. Sã vã mai spun ceva: nu cred cã la nivelul lor se preteazã sã se ducã cu o gagicã într-un apartament pe care-l avem noi, acolo. Niciodatã, nici mãcar nu mi s-a solicitat. Martor este doamna Manolache, directoare adjunctã, dânsa are cheile. Noi îi dãm telefon ei: „Bãi, vezi cã vin profesorii“. Noi nici mãcar cheia nu o tinem, pentru cã suntem plecati tot timpul. Deci, cheia este la doamna profesor Manolache.

Rep: Dacã tot vorbiti de doamna Manolache, cineva a scris pe site-ul nostru cã ar avea nu stiu ce relatii cu un domn profesor, Feer, în acel apartament închiriat de Universitatea dvs...

Mihai Gheorghiu: Domnule, vreau sã vã spun o chestie: cã s-a culcat, cã nu... Nu se poate, nu are cum. Vã spun eu cã nu are cum, nu e adevãrat. Vã spun foarte cinstit: eu cu Feer sunt prieten de 20 de ani. Nici n-am auzit nimic. Sincer. Dânsul e profesor de sport la Liceul Agricol. Cum sã vinã dânsul sã se culce la mine, când el are apartament la Cina, în C2? Are apartamentul lui personal.

Rep: Domnul Cãciulã v-a fost student?

Mihai Gheorghiu: Da.

Rep: A fost studentul dvs?

Mihai Gheorghiu: Nu al meu, a fost studentul Universitãtii Lucian Blaga din Sibiu. A fãcut si masteratul la noi si avem acum, vã spun sincer, avem onoarea cã el si mai câtiva din Husi fac doctoratul la Sibiu.

Rep: Care este tema de doctorat a dlui Cãciulã?

Mihai Gheorghiu: Nu, nu cunosc, sunt problemele domniei-sale, nu stiu. Ceva din domeniul economic.

Rep: Cum a fost ca student?

Mihai Gheorghiu: Unul dintre studentii care, vã spun foarte cinstit, la potentialul lui venea la toate orele. Puteti sã întrebati orice profesor de la Sibiu. Am fost plãcut impresionat, un om cu bani, domnule, un om cu firmã. Tot timpul a fost un student constiincios. Venea la cursuri tot timpul...

Rep: E adevãrat cã venea cu lectiile învãtate la examene?

Mihai Gheorghiu: Ei, hai domnule sã fim seriosi, chiar sã vinã cu lectiile învãtate? Dumneavoastrã nu vã dati seama cã profesorii de la Sibiu nu sunt chiar terchea-berchea? Nu se comparã, nu se uitã ei la noi. Nici nu avem curaj sã discutãm cu ei.

Rep: Dl. Cãciulã vrea sã predea la Universitatea din Husi, mai nou?

Mihai Gheorghiu: Nu, e exclus chestia cu predatul. Eu stiu care e problema. Dl. Cãciulã are alte probleme, alte planuri în viata domniei-sale.

Sursa: Adevarul de Vaslui

1 comentarii:

Anonim spunea...

nush care tampit a scos chestia cu dna Manolache si Feer.Ea are alte standarde, isi creste copilul in primul rand. Si din cate o cunosc nu cade atat de jos.Iar lui Feer ii plac puicutele... Asa ca... cercetati dom„le cercetati