marți, noiembrie 24, 2009

Primarul Ciupilan, multumit de rezultatul alegerilor

jan_ciupilan7_copy_copy.jpgSTRANIU În ciuda faptului cã husenii au fost vãzuti în numãr destul de mare la vot, cifrele indicã faptul cã mai putin de 50% din electoratul local si-a exprimat optiunea politicã. Primarul Jan Ciupilan a fost cel care a remarcat acest fapt, gãsind si o explicatie: „foarte multe persoane cu drept de vot figureazã în aceste liste, desi cred cã nu mai sunt demult în Husi, muncesc poate prin strãinãtate, iar la final ei ajung în rândul absentilor, mãrind astfel rata de neparticipare“.

ALEGERI 39, 06% Mircea Geoanã, 26,16% Traian Bãsescu si 19,7% Crin Antonescu! Asa aratã modul în care a ales marea majoritate dintre huseni la scrutinul prezindetial, diferenta pânã la 100% fiind împãrtitã inegal, dar si nesemnificativ între ceilalti 9 aspiranti la functia de sef al statului. Dacã pentru preferintele politice ale localnicilor, comentariile au fost mai mult sau mai putin subiective, pentru prezenta la vot, primarul urbei a fãcut urmãtoarea remarcã: „Pe mine m-a suprins foarte mult procentul prezentei la vot. Toatã ziua si toatã seara am vãzut oameni foarte multi care ori veneau, ori se duceau la alegeri si de aceea am fost convins cã lumea a iesit masiv. Dar când s-a tres linia, a fost doar 48,6%. Pãrerea mea este cã listele cuprind un numãr foarte mare de oameni care nu mai sunt în Husi. Sunt plecati la muncã în strãinãtate, probabil. Eu cred cã listele acestea trebuie sã fie re-verificate. Si aceasta va fi o temã de rezolvat pentru alegerile urmãtoare“, a spus primarul Ciupilan. Acesta a tinut sã multumeascã tuturor alegãtorilor pentru simtul lor civic si au mers la urne: „Le multumesc la toti, indiferent dacã au votat sau nu, dacã au votat un partid sau altul. Le multumesc pentru cã sunt husenii mei si pentru cã noi, împreunã, trebuie sã dovedim cã suntem o fortã, care actioneazã pentru binele si prosperitatea comunitãtii noastre. Îi astept si la turul II, sã-si aleagã presedintele“, a mai spus primarul.

Social-democratii huseni multumiti, dar cu sperante mai mari!

SOCOTELI Din întreg judetul, husenii au votat cel mai mult cu PSD-ul, însã social-democratii cred cã se putea obtine si mai mult decât un procent de 39,06. „Suntem multumiti de rezultat. Eu, firesc, speram la mai mult, mãcar cu trei, patru procente, dar respect decizia politicã a fiecãrui husean. Trebuie sã recunoastem cã Mircea Geoanã a avut contracandidati puternici, campania a fost foarte disputatã si e normal ca electoratul sã fie împãrtit. Dar acum în turul II, am toatã încrederea cã toti husenii vor sti sã facã alegerea corectã“, a fost de pãrere Jan Ciupilan, primar al orasului, dar si lider al PSD Husi. Despre celelalte partide, Ciupilan a precizat: „Pãrerea mea este cã PD-L-ul din Husi si-a pãstrat electoratul fidel, acelasi ca si la alegerile europarlamentare. PNL-ul cred cã a mai câstigat câteva procente fatã de alegerile anterioare. Nu am cifrele în fatã, dar cred cã au luat mai multe voturi decât atunci“.

Surpriza alegerilor de la Husi: procentul liberalilor!

CIFRE Pentru Crin Antonescu, liberalii huseni au reusit sã obtinã 19,7% din voturile alegãtorilor. În ciuda aparentelor, procentul este unul neasteptat de bun, având în vedere „apele tulburi“ în care s-a scãldat organizatia înainte si chiar în timpul campaniei electorale. „Trebuie sã multumim mult husenilor pentru cã, într-un numãr semnificativ, au crezut în liberalul Crin Antonescu si i-au dat votul. Este adevãrat cã am fost oarecum surprinsi, deoarece stiti foarte bine cã au fost o serie de demisii în PNL Husi, o serie de trãdãri, le-as spune eu, care, de regulã, slãbesc orice organizatie de partid. Dar, multumitã unui electorat responsabil, reorganizarea pe care am fãcut-o pe ultima sutã de metri s-a dovedit eficientã. Aceste alegeri ne-au dat mult mai multã încredere în noi“, a precizat presedintele PNL Husi, Radu Bobârnat.


Sursa: Vremea Noua

0 comentarii: