sâmbătă, noiembrie 21, 2009

Cumparatorii de copii

Micutul_Denis_este_cu_adevarat_cel_mai_nevinovat_personaj_din_tot_acest_caz_neobisnuit.jpgCONTRAZICERI Politistii huseni i-au gãsit pe cei doi soti acuzati de o mamã în vârstã de 32 de ani din Husi, cã ar fi încercat sã îi cumpere nou nãscutul, imediat ce aceasta s-a externat din maternitate. Oamenii legii au stabilit o confruntare între ei si mama copilului, însã, culmea, situatia mai mult s-a complicat: în timp ce femeia sustine cã a fost ademenitã cu bani, cei doi au povestit cã, de fapt, ar fi fost rugati chiar de cãtre mamã sã îi gãseascã o familie adoptivã pentru micut. Despre cele 3000 de euro, cât era vorba sã se ofere drept pret pentru copil, cei doi n-au scos nici un cuvânt!

OPERATIVI Desi Mihaela nu le-a oferit prea multe date despre sotii care, spune ea, au tentat-o cu o sumã de bani pentru a-si da copilul spre înfiere, politistii huseni i-au identificat într-un timp destul de scurt pe cei acuzati. Oamenii legii au luat decizia de a confrunta pãrtile, în asa fel încât sã se stabileascã adevãrul cu privire la caz. Se pare însã cã metoda nu s-a soldat cu rezultatul dorit, pentru cã, odatã aflati fatã în fatã, cei implicati si-au sustinut propria versiune, acuzându-se unii pe altii. Asa zisii “cumpãrãtori” au vrut sã îi convingã pe politisti cã Mihaela minte, povestind cã de fapt ea a fost cea care i-a rugat sã îi gãseascã o familie cãreia sã dea copilul imediat ce îl va naste. “Niciodatã nu i-am dat noi bani, ca sã scape de copil. Ea ne-a rugat sã gãsim pe cineva care sã îl înfieze, pentru cã nu are cu ce îl creste. E o mincinoasã, pe care noi am ajutat-o, am tinut-o la noi, iar ea acum vrea sã ne bage în închisoare”, au declarat împricinatii politistilor.

Mama lui Denis îsi mentine declaratiile!

ÎNDÂRJITÃ Mihaela, mama lui Denis, copilul nãscut în septembrie la Maternitatea din Husi, si-a mentinut declaratiile conform cãrora ea a fost ademenitã cu bani pentru a-si da pruncul. “Fiecare a declarat ce-a vrut. Ei m-au fãcut mincinoasã. Politia si-a fãcut datoria sã îi audieze si pe ei, nu am ce le reprosa. Ei au spus cã vor aduce nu stiu ce martori, care sã arate cã eu mint. Urmeazã sã ne confruntãm iarãsi. Doar cã eu i-am rugat pe cei de la Politie sã nu mã mai cheme cu copilul în brate la sectie, pentru cã eu nu-mi schimb declaratia, chiar dacã mi s-a spus cã ei riscã închisoarea si chiar dacã am fost amenintatã cu detectorul de minciuni”, a declarat femeia.

Ajutor de urgentã

Separat de tot acest scandal iscat din momentul în care s-a decis sã reclame totul, Mihaela duce o viatã destul de grea împreunã cu micutul ei. Într-o casã în care lipseste lumina electricã, ea se strãduie sã îsi îngrijeascã cum poate mai bine copilul. “Am fãcut dosarul pentru alocatie. Mãcar acest venit sã îl avem. Pot sã spun cã dupã ce povestea asta a apãrut în presã, am fost ajutatã de doi oameni cu suflet. Unul dintre ei este domnul profesor Mihai Balan, cãruia vreau sã îi multumesc foarte mult pentru darurile aduse pentru bãiat. Au venit la mine acasã si doamnele de la “Asistentã Socialã”, dar nu mi-au spus cã ar vrea sã-mi ia bãiatul. Dacã eu îl îngrijesc cum trebuie, nimeni nu poate sã mi-l ia”, a spus Mihaela.


Sursa: Vremea Noua

0 comentarii: