luni, martie 09, 2009

De ziua lor, primarul Ciupilan le-a dãruit husencelor garoafe rosii!

Garoafe rosii, împãrtite tuturor doamnelor si domnisoarelor întâlnite ieri pe strãzile orasului, precum si un spectacol reusit cu “Trandafir de la Moldova“ si artista Mioara Velicu! Acestea au fost darurile pe care primarului Husului, Jan Ciupilan, viceprimarul Ioan Valeriu Ciupilan si Casa de Culturã “Alexandru Giugaru“ le-au pregãtit pentru sãrbãtoritele zilei de 8 Martie. Ieri, primarul si ajutoarele sale, au strãbãtut în lung si-n lat centrul urbei, oferind flori doamnelor si domnisoarelor, care, la rândul lor, s-au declarat mãgulite de... curtoazia alesilor, mai cu seamã a primarului Ciupilan. “Am primit o garoafã chiar de la domnul primar! Nu m-am asteptat, foarte frumos din partea dânsului. Mi s-a pãrut un gest deosebit“, a spus Mihaela, 27 de ani, vânzãtoare în Piata Agroalimentarã. Seara, edilul sef a lansat o invitatie sãrbãtoritelor la sala mare a Primãriei, unde “Trandafir de la Moldova“, ansamblul de suflet al husenilor, condus de Valericã Petraru si Virginel Solomon, le-a dedicat un moment artist desãvârsit. Surpriza evenimentului muzical a fost îndrãgita interpretã Mioara Velicu. “Am fãcut totul din suflet si am vrut ca femeile din Husi sã simtã cã este ziua lor. Le multumesc si eu la rândul lor doamnelor si domnisoarelor care s-au bucurat de buna noastrã intentie. Sperãm cã si spectacolul de muzicã popularã autenticã a fost de bun augur“, a declarat primarul Ciupilan.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii: