marți, august 03, 2010

Jumatate din consumul de apã al husenilor, pe lângã... facturã!

“Goscomloc-ul este o societate, care, de ani de zile, merge în pierdere”, spune primarul Husului, Ioan Ciupilan, atunci când subliniazã un paradox specific Husului: pentru populatie se livreazã în oras în jur de 120.000 mc, iar de facturat se factureazã doar 60.000. 50% înseamnã o pagubã importantã, care se justificã prin… furturi si pierderi.

Asa stând lucrurile, nu este greu de înteles de ce societatea nu mai merge pe profit de multã vreme. “Goscomlocul este o societate care, stiti foarte bine, merge în pierdere de ani de zile. Am încercat acum sã punem la punct niste strategii de eficientizare a activitãtii de acolo si, spre satisfactia noastrã, rezultatele se vãd. Pot sã vã spun cã dupã ce s-au fãcut controale serioase la beneficiari, am reusit sã mai facturãm încã 20.000 mc. Mergem mai departe si sperãm sã eficientizãm si mai mult serviciul”, a spus Ioan Ciupilan.

“Mi-as dori ca angajatii Goscomlocului sã iasã mai mult pe teren, sã batã din usã în usã si sã intre din curte”

SOLUTIE Motivul pentru care Goscomloc-ul trimite în oras 120.000 mc de apã, dar factureazã doar jumãtate, se explicã prin pierderile de pe retea, dar mai ales prin furturile comise de beneficiari. “Vã spuneam cã s-a bãtut din usã în usã, s-a verificat consumul pe zonã si apoi s-a cãutat abonatul care fie era bransat înainte de apometru, fie avea alte metode de a însela societatea. Am reusit sã întocmim câteva dosare penale pentru furt si, cel mai important, sã facem ca încã vreo 20.000 mc sã fie facturati. Nu e putin, din contra. De aceea spun cã mi-as dori ca angajatii Goscomlocului sã iasã mai mult pe teren, sã batã din usã în usã si sã intre din curte în curte pentru a vedea situatia la fata locului. Eu cred cã dacã ar face asta mai mult, în cel mai scurt timp am acoperi tot debitul, mai ales cã am reusit stoparea multor pierderi cu schimbarea tevilor în anumite zone”, a precizat Ioan Ciupilan.

Sursa: Vremea Noua

0 comentarii: