joi, august 28, 2008

În cartierul husean “Dacia”, s-a terminat plantarea stâlpilor de înaltã tensiune

APROAPE! Locuitorii cartierului husean „Dacia“ asteptã în aceste zile sã îsi vadã visul cu ochi: firma angajatã sã punã stâlpii de înaltã tensiune în toatã zona, pentru extinderea retelei de alimentare cu energie electricã, si-a terminat lucrarea. Dupã ani de zile de stat în întuneric, cele câteva sute de familii vor putea sã se racordeze la sistem, pentru a avea în casã, în sfârsit, luminã. „Au terminat de pus stâlpii, cam pe toate strãzile, ca sã ajungã curentul la toatã lumea. N-am mai gândit cã se va aduce lumina aici, în marginea husului... Eu am un bãiat care are casã un pic mai încolo si de vreo 2 ani, de când s-a mutat, tot la lumânare a stat. Nu televizor, nu frigider, nu nimic. Ca pe lumea cealaltã. Acum, dacã vine lumina, va fi mai bine. Ei asta si-au dorit mereu, luminã. Cã au doi copii, unul de vreo douã luni, nebotezat încã, si unul de 5 ani. Iar cel mare mereu plângea dupã luminã, mai ales noaptea», a spus Aurica Vãduva, de 65 de ani. Cei mai multi dintre locuitorii zonei, si-au pregãtit instalatiile specifice pentru a-si putea trage curentul electric în locuinte, iar investitia a meritat. „Noi ne-am pregãtit totul la casã. Am dat multi bani, dar nu mai conteazã. Numai cã asteptam sã vinã sã ne facã racordul la fiecare casã mai repede. Poate anul acesta facem si noi mãcar sãrbãtorile de Crãciun ca toti oamenii, cu luminã, cu brad, sã se bucure copiii”, a mai spus si Mihaela Pricop, 34 ani.

0 comentarii: