vineri, iulie 09, 2010

S-a taiat pana si din portia saracilor

Ieri, câtiva dintre beneficiari s-au speriat când s-au dus cu „gameluta” la cantinã, iar de acolo li s-a spus cã sunt tãiati de la portie si, pe cale de consecintã, mâncare nu vor primi! „M-am dus si azi (ieri, n.r.), ca în fiecare zi, cu bãiatul de mânã, sã iau portia de mâncare. Abia asteptam sã iau mâncarea, pentru cã la cel mic îi era foame. Îmi spunea „mamã, cât e ceasul, sã mergem odatã la cantinã dupã mâncare”. Când acolo, cei de acolo ne-au spus cã noi nu mai suntem pe listã, cã nouã nu ni se mai poate da portia, pentru cã am fost tãiati. Spuneau cã nu mai sunt bani de mâncare pentru toti asistatii. Primul gând care mi-a trecut prin cap, când am auzit asa ceva a fost sã mã duc repede la dom’ primar. El m-a ajutat si data trecutã, zic, poate mã ajutã si azi”, spune Marilena, mama unui copil în vârstã de 5 ani. La fel ca ea au procedat si ceilalti scosi din grafic.

„Am spus ca cei de la cantinã sã dea mâncare oamenilor”!

RÃSUNS Primarul Ioan Ciupilan, în ciuda listei, a dispus ca, pânã la gãsirea unei solutii, toti cei în jur de 100 de beneficiari sã primeascã hranã. „Tãierea de 20% a cheluielilor materiale trebuie sã se regãseascã undeva, dacã tot s-a impus. Vreau sã gãsesc solutii, în asa fel ca oamenii sã nu fie afectati direct. Deocamdatã, am spus ca cei de la cantinã sã dea mâncare oamenilor pe care îi are în evidentã. Voi încerca, între timp, sã gãsesc locul de unde sã tai cele 20% din banii pentru cheltuieli materiale, în asa fel încât oamenii cu adevãrat aflati în nevoie sã nu sufere”, a precizat primarul Husului, Ioan Ciupilan.

Sursa: Vremea Noua

0 comentarii: