marți, februarie 23, 2010

Spagarul de la primaria Husi

Acuze grele pe capul juristului de la Primãria Husi! Dupã ce a încercat sã stoarcã de bani un etnic evreu, care solicitase încã din 2006 cumpãrarea unui spatiu detinut de Consiliul Local pe strada ‚Stefan cel Mare”, Ioan Lazãr a fost dat în vileag în aceste zile de pãgubit, chiar în fata primarului Ioan Ciupilan, rãmas perplex la aflarea noilor “isprãvi” cu care îsi ocupã timpul subordonatul sãu, culmea, responsabil, de altfel, cu legalitatea în institutie!

DIN NOU! Juristul Lazãr de la Primãria Husi recidiveazã! Desi n-a trecut prea mult timp de când a fost prins cu acte false, prin care încerca sã obtinã un teren valoros în intravilanul municipiului, Lazãr o… comite din nou! În urmã cu câteva zile, un evreu s-a prezentat la Primãrie, pentru a depune o plângere la adresa acestuia, acuzându-l cã l-a înselat de bani. Primarul Ioan Ciupilan a fost uimit sã constate cã juristul, în contra atributiilor sale de serviciu, s-a oferit sã îl ajute pe evreu sã cumpere mai repede (!Î) de la Primãrie o parte dintr-o casã nationalizatã detinutã de CL, ocupându-se personal de tot ce tine de cadastru si evaluare. Si poate cã întelegerea celor doi n-ar fi atins limita… ilicitã, dacã evreul Eliyahu Caufman, nu ar fi vãzut cã juristul, desi a primit 800 de lei, pentru cadastru si evaluarea, nu doar cã nu a fãcut documentatia, dar încã îi mai cere bani. “Eu i-am trimis bani, cât mi-a cerut, în octombrie 2009. 800 de lei! Am tot sunat si am tot întrebat dacã e gata documentatia si evaluarea, iar el spunea ca da, e gata! În urmã cu câteva zile, si ei, si avocatul meu din Bucuresti, Misu Lahman, iarãsi l-am întrebat dacã e gata documentatia, pentru cã eu vroiam neaparat sã cumpãr acel spatiu de la Consiliul Local. El a spus cã da, e gata, si actele sunt în birou la el, dar ne-a zis cã mai trebuie alti bani! Eu habar nu aveam cã dânsul nu are voie sã se ocupe cu asa ceva, deoarece e angajatul Primãriei. Mi-a spus cã mai vrea 400 de lei neaparat, ca sã finalizeze totul. Mi s-a pãrut dubios, deoarece a spus cã acesti 400 de lei trebuie sã meargã la domnul primar (!), care n-ar mai vrea sã îi vândã. Si asa îl va convinge el. Când am auzit asa ceva, mi-am dat seama cã ceva nu e legal aici”, a declarat Caufman.

Continuarea articolului in Vremea Noua

0 comentarii: