joi, ianuarie 07, 2010

Cum se poate manca si bea degeaba la Vaslui?

captura_1.jpgFILMATI Fiul unui angajat al Politiei de Frontierã Husi este acuzat cã a mâncat si a bãut, alãturi de alti trei prieteni, dupã care a plecat fãrã sã achite nota de platã. Întreaga aventurã a fost filmatã cu ajutorul camerelor de supraveghere. Cu toate acestea, politistii dau din umeri!

“Haiducia” s-a petrecut în noaptea de 2 spre 3 ianuarie a.c., în jurul orei 4.30, în popasul de la “Stâna Costesti”. Patru tineri din Husi au ajuns la acest popas în dimineata de duminicã, afumati bine. Au cerut bãuturã si mâncare, iar când a venit factura, în valoare de 1,15 milioane lei vechi, s-au ridicat si au plecat. Mai mult, unul dintre petrecãreti a profitat de neatentia ospãtarului si a sustras un pahar din bar, dupã cum se vede pe înregistrãrile camerelor de luat vederi ale restaurantului. Contactat telefonic, Alexandru Petcu, unul dintre cei care au fost la “Stâna Costesti”, a recunoscut cã a fost prezent în noaptea respectivã, însã cei care nu si-au achitat factura sunt niste “tigani din oras, pe care-i cunosteam numai dupã porecle”. “Eu am consumat de 200 de mii de lei si am plãtit la barman. Cei trei cu care eram nu au vrut sã plãteascã, ce vinã am eu?”, se apãrã bãiatul.

Continuarea articolului in Vremea Noua

0 comentarii: