luni, februarie 16, 2009

Spãrgãtorii Primãriei Bunesti Averesti, de negãsit!

DE NEGÃSIT! Hotii care au spart Primãria Bunesti Averesti, furând bani si bunuri în valoare de peste 4000 lei, în noaptea de 22 spre 23 ianuarie, par de negãsit! Politistii încã îi cautã pe autorii faptei, iar primarul Vasile Tãrãgan a declarat cã a înaintat o adresã oficialã din partea Primãriei cãtre Postul local de Politie, pentru a cere informatii despre stadiul anchetei.

ANCHETÃ Cei care au prãdat sediul Primãriei Bunesti Avresti încã sunt cãutati de Politiei, primarul comunei, Vasile Tãrãgan, afirmând cã, din momentul producerii evenimentului, nu a apãrut niciun fel de indiciu care sã conducã ancheta la posibilii autori ai faptei. Nici mãcar bãnuieli nu existã despre cei care au sustras peste 28 milioane de lei vechi, bani aflati în casieria institutiei, 4 monitoare, precum si alte bunuri din incinta Primãriei. Vasile Tãrãgan, primarul comunei, a declarat cã, în ciuda faptului cã lucrurile în institutia sa au intrat în normal la scurt timp dupã incident, nu si-a pierdut interesul fatã de ancheta Politiei. “Nu mai stiu nici eu nimic. Nu mai am nicio informatie, nici mãcar una neoficialã. Chiar astãzi, personal, am fãcut o adresã si o depun la Postul de Politie. În ea cer sã mi se aducã la cunostintã stadiul anchetei. Trebuie sã fie prinsi fãptasii, poate recuperãm paguba“, a spus alesul. Acesta sperã ca în cel mai scurt timp sã primeascã de la oamenii legii un rãspuns la solicitarea sa.

Renovãri la Primãrie!

EFECT SECUNDAR! Cum odatã cu acest furt, s-a pus în discutie si conditiile neadecvate în care îsi desfãsurau activitate functionarii Primãriei Bunesti Averesti, recent, executivul local a fãcut o serie de renovãri la sediul institutiei. “Da, tot rãul spre bine. Odatã cu furtul acesta, am înteles cã într-adevãr, clãdirea noastrã era mai neîngrijitã. De aceea, cu bani putini si cu aprobarea Consiliului Local am hotãrât cã trebuie sã facem o curãtenie generalã. Si am fãcut ceva frumos. Chiar i-am uimit pe multi care ne-au trecut pragul. Am pus parchet, s-a vãruit frumos; e cu totul altceva. Poate o vom face si mai frumosã, dar pe moment e bine si atãt“, a precizat edilul. Acesta a mai recunoscut cã aceste lucãri de renovare si întretinere au fost primele fãcute dupã... 5 ani! „Pot spune cã, din pãcate, au trecut cam 5 ani de când pe Primãria asta nu a mai fost dat cu o mânã de var mãcar“, a afirmat primarul Tãrãgan

sursa: adevarul de vaslui

0 comentarii: